Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Peetje's Blog
6 octobre 2009

Gehaakt bolletje

Ik ben bijzonder fier:

Ik heb eindelijk een gehaakt bolletje kunnen maken!
Enige tijd geleden had ik bij Fofinhas, de handleiding gekocht,

voor de "Häkelkugeln".
Maar vermits mijn Duits benden alle peil is,

heb ik het spijtig genoeg opzij moeten leggen.
Tot ik viel op een post van Geneviève op HDPS,
en op haar blog geeft ze uitleg : tuto
En dan is mijn €uro gevallen,
Een bolletje wordt gehaakt met vasten, niet met halve vasten!

Uiteindelijk heeft de uitleg van Fofinhas en

Geneviève me geholpen, en kijk naar het resultaat:

boulecrochet
De kleinste is mijn allereerste,

ze is affreus,maar ik ben er toch heel fier op!

boulecrochet2
Ze is gemaakt in rocailles 15/0

Dank je wel, Geneviève en Birgit van fofinhas.

Hebben jullie al gezien welke mooie gehaakte bolletjes
onze Duitse vrienden maken?
 ---> hier

Publicité
Publicité
Commentaires
Peetje's Blog
Publicité
Peetje's Blog
Derniers commentaires
Publicité